Informace

Herbamedicus Lavendel Kurbad

4009737200505

Nový produkt

Bylinná koupelová lázeň Levandule - uklidňující a povzbuzující pro tělo i mysl.

Více informací

59,00 Kč

11,80 Kč za 100 ml

Doručení: 2 - 4 dny

Přidat na seznam přání

Parametry

Objem: 500 ml

Více informací

Koupelová lázeň Lavendel Kurbad obsahující léty prověřené éterické oleje levandule povzbudí po celodenní únavě, navíc čistí, uklidňuje a blahodárně působí na pokožku, je vhodným doplňkem při léčbě bolesti svalů a revmatismu.

Levandule lékařská (Lavandula angustifolia) - je známá pro své zklidňující schopnosti, které se projevují i na psychice člověka při bolestech hlavy, nervozitě, závratích, depresích, nespavosti a s tím související snížení krevního tlaku. Člověka zároveň energizuje a pozdvihuje ducha celkovým zlepšením nálady. Na pokožku má hojivé účinky, výborně se uplatní na slabší popáleniny (i od slunce), může zabránit vzniku puchýře, minimálně však urychlí dobu hojení a jizvy nebudou tak viditelné. Je antiseptická, antibakteriální a protizánětlivá. Hodí se na všechny typy pleti (i ekzematické, trpící lupenkou nebo dermatitidou). Levandule podporuje tvorbu nových buněk, má regenerativní účinky a je tak vhodná i na starší pleť. Mimo jiné ulevuje od bolesti svalů a revma.

Použití: do vany vlijte asi 2 víčka lázně, promíchejte proudem 36–38 °C teplé vody. Koupání 10–15 min, poté zůstaňte 30 min. v klidu.

Upozornění: zasažené oči případně vypláchněte proudem vody. Esenciální oleje patří mezi alergeny a může dráždit pokožku - nedoporučuje se tedy citlivějším jedincům. Nevhodné pro kojence a malé děti. Ukládejte odděleně od potravin a z dosahu dětí!

Složení*: Voda, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Polysobate-20, Lavandula Angustifolia Herb Oil, Sodium Benzoate, Citric Acid, Potassium Sorbate, CI 16255, 51319, Linalool.

*Složení je aktuální v době uvedení výrobku v našem obchodu a může se s časem mírně lišit, sledujte proto složení uvedené přímo na výrobku, které je směrodatné.

Výrobceschmees-kosmetik.de

Recenze

Žádný názor zákazník pro tuto chvíli.

Napsat recenzi

Herbamedicus Lavendel Kurbad

Bylinná koupelová lázeň Levandule - uklidňující a povzbuzující pro tělo i mysl.