Informace

Slevy

Novinky

Výrobci

Obchodní podmínky

Způsoby plateb:

Platbu za objednané zboží je možné provádět následujícími způsoby:

1. Dodání zboží dobírkou.

Standardní dodání zboží na dobírku. K běžnému poštovnému účtujeme dobírečné dle platného ceníku České pošty a.s., a společnosti Zásilkovna, případně bez dobírečného při platbě předem, či osobním převzetí. Vámi objednané zboží odesíláme podle druhu zboží v rozmezí 2 - 14 pracovních dní od vytvoření objednávky.

2. Ostatní možnosti platby.

2a. Platby za Vámi vybrané zboží v hotovosti v naší „Pojízdné prodejně“ jsou možné po předchozí domluvě - emailem nebo telefonicky prostřednictvím námi uvedených kontaktů. Adresa provozovny není prodejna, na této adrese máme jen minimální množství zboží.

2b. Dovoz zboží k zákazníkovi naším vozem a platba při převzetí, popřípadě zkontrolování zboží.

Za splnění dodávky se považuje dodání objednaného zboží na uvedené místo. Dopravu zdarma na místo určení zajišťuje prodávající - při nákupu v minimální hodnotě 700 Kč zdarma, jinak dle individuální dohody sjednané prostřednictvím emailu.

Ceny za zboží jsou uvedeny včetně DPH.

Způsob dodání.

1. Dodání zásilky v celé ČR - Česká pošta, společnost Zásilkovna.

Každá zásilka je důkladně zabalena a pojištěna proti poškození nebo ztrátě.
Zásilka je doručena na Vámi uvedenou adresu, případně výdejnu Zásilkovny.
V případě nezastižení v místě doručení, je zásilka uložena na Vaší poště po dobu 7 dnů, případně na pobočce Zásilkovny dle informací zaslané na váš email.

V případě poškození zásilky během přepravy je nutné s řidičem sepsat reklamační protokol nebo zásilku odmítnout.

Mechanické poškození zásilky z našeho obchodu v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky.

2. Možnost dodání ZDARMA přímo z naší pojízdné prodejny. Platí u objednávek nad 700,- Kč ( pokud není místo dodání shodné přímo s trasou rozvozu ),  ovšem pozor, nerozvážíme zboží zdarma po celé ČR, pouze na zmíněné trase, což je oblast přibližně na rozmezí Ústeckého, Libereckého, Středo- a Východočeského kraje ( viz, vyznačená místa v mapě ). V případě, že budete zvažovat tuto volbu, raději nás předem kontaktujte, zda je toto možné, děkujeme...


3. Dodání zásilky do států Evropské unie, krom ČR, ani mimo ni, neprovádíme. 

Zrušení objednávky ze strany zákazníka.

Objednávka vzniká ve chvíli, kdy zákazník odešle objednávku kliknutím na ikonu "odeslat objednávku".
Zákazník má právo stornovat objednávku z našeho obchodu bez udání důvodu kdykoliv před doručením potvrzujícího e-mailu, nebo telefonickém potvrzení od prodávajícího se sdělením, že se objednávka vyřizuje.

V případě stornování potvrzené objednávky je zákazník povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním.

Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat individuálně nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava /zejména kdy zákazník objednané zboží nezaplatí a nepřevezme), výroba zakázkového zboží, zboží upravené dle zákazníkových požadavků a podobně.

V těchto výše vyjmenovaných případech, kdy došlo ke zrušení objednávky vinou zákazníka, účtujeme smluvní pokutu ve výši 500,- Kč a zákazník toto bere na vědomí již při objednávání zboží a s tímto ujednáním, dokončením objednávky souhlasí.

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího.

Prodejce si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

Zboží uvedené v našem obchodě www.drogerietophit.cz se již nevyrábí nebo nedodává.
V případě, že tato situace nastane, budeme Vás kontaktovat emailem nebo telefonicky, kde se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada za objednané zboží jiným zbožím, zrušení objednávky a podobně). V případě, že zboží nelze nahradit, bude z objednávky zrušeno.


Odstoupení od smlouvy, vrácení zboží.

Vrácení zboží zákazníkem je možné v souladu se zákonem 367/2000Sb, jako spotřebitel máte možnost od smlouvy uzavřené na dálku odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Při objednání zboží vyrobeného, či upravené přímo podle přání zákazníka není odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka možné. Vyjádření prodejce, zda bude žádosti o vrácení zboží vyhověno a zda jsou splněny všechny následně uvedené podmínky, bude zákazníkovi oznámeno do 10 dnů od data doručení vraceného zboží na adresu prodejce: Jiří Kaipr, Štefánikova 475/3, 407 46 Krásná Lípa, (nezasílejte zboží na dobírku, takto zaslanou zásilku prodejce nepřijímá!). Do popisu prosím uveďte, že zboží vracíte v zákonné lhůtě 14 dnů. Důvod vracení zboží není nutné uvádět, ale pokud ho uvedete, budeme rádi. V případě přijetí vraceného zboží zpět, a dále, že bude vráceno v pořádku, zjevně nepoužívané, ani částečně nespotřebované a nepoškozené (viz níže), bude zákazníkovi v souladu se zákonem vyplacena do 30ti dnů částka za vrácené zboží, včetně poštovného (nejlevnějšího možného dopravného - možnost je domluvit prostřednictvím prodejce např. přes Zásilkovnu.cz).

Aby bylo zboží bylo přijato zpět, musí být splněny tyto podmínky:

Zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu, včetně originál obalů.
Se zbožím musí být zaslána kopie faktury.
Zboží, ani obal zboží, nesmí být jakkoliv poškozen.
Zboží nesmí jevit známky opotřebení a používání.

Ochrana osobních údajů na stránkách www.drogerietophit.cz

Vaše data poskytnutá při vyplnění objednávky/registraci na stránkách www.drogerietophit.cz nebudou poskytnuty žádnému třetímu subjektu. Výjimku tvoří jen spediční firma, které budou poskytnuty pouze potřebné údaje pro doručení zásilky.

Závěrečná ustanovení obchodu www.drogerietophit.cz.
Tyto obchodní podmínky internetového obchodu www.drogerietophit.cz jsou platné pro všechny obchodní případy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím. Kupujícím se rozumí fyzická osoba stejně jako osoba právnická. Právní vztahy obou smluvních stran vzniklé na základě uzavřené objednávky se řídí v případě fyzické osoby ustanoveními občanského zákoníku, v případě právnické osoby obchodním zákoníkem. V závislosti na změně příslušných právních norem, jakož i obchodní politice prodávajícího si prodávající vyhrazuje právo Obchodní podmínky měnit. Tato změna a její účinnost bude vyhlášena vhodným způsobem na internetových stránkách www.drogerietophit.cz.

Reklamační řád internetového obchodu.

Obecná pravidla obchodu www.drogerietophit.cz.

Zákazník je povinen prohlédnout zakoupené zboží při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zasílané zboží je pojištěno. Podepsáním přepravního listu zákazníkem, zákazník souhlasí s jeho převzetím a stvrzuje, že zboží dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Případné mechanické poškození zboží v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky. Pozdější reklamace nebude uznána z důvodu reklamačních podmínek přepravce.

Záruční doba pro zboží z www.drogerietophit.cz.

Na zboží z našich stránek www.drogerietophit.cz poskytujeme záruku 2 roky, dle obecně platných předpisů (občanský/obchodní zákoník). Reklamace nelze uplatnit na škody způsobené neodborným používáním, mechanickým poškozením či opotřebením v důsledku užívání. Lhůta pro vyřízení reklamace se počítá ode dne, kdy od Vás reklamované zboží obdržíme.

Jiří Kaipr
Štefánikova 475/3
407 46 Krásná Lípa
IČO: 46796711
Úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Městský úřad Rumburk

www.drogerietophit.cz