Informace

Prohlédnuté produkty

Sensodyne Multi Care Original Zahncreme

Nový produkt

Zubní pasta na velmi citlivé zuby, pro každodenní péči posilující nejen dásně.

Více informací

99,00 Kč

132,00 Kč za 100 ml

Doručení: 2 - 4 dny

Přidat na seznam přání

Parametry

Objem: 75 ml

Více informací

Mnoho lidí má citlivé zuby. Citlivost na bolest se může objevit, když se opotřebuje zubní sklovina nebo ustoupí dásně. Poté se obnaží podkladový dentin. To může vést k bolestem citlivých zubů, například při konzumaci teplých a studených jídel a nápojů. Každodenní používání speciálně vytvořené zubní pasty může pomoci snížit citlivost na bolest.
Sensodyne MultiCare Original je zubní pasta pro každodenní používání, u které bylo klinicky prokázáno, že poskytuje 24hodinovou ochranu proti citlivosti na bolest*. Při každodenním čištění zubů pomocí Sensodyne MultiCare Original složka dusičnan draselný chrání nerv zubu, pomáhá jej zklidnit a tím chrání před citlivostí na bolest. Zubní pasta navíc pomáhá odstraňovat plak. Zuby a dásně jsou šetrně čištěny a ošetřovány. Zubaři doporučují Sensodyne.

Sensodyne Multi Care Original je zubní pasta, která má nízkou abrazivitu, tedy brusnost. Obsahuje nitrát draselný, citrát zinečnatý a fluorid sodný (1450 ppm)
pomáhá posilovat zuby, předcházet zubnímu kazu a snižovat bolest spojenou s přecitlivělostí
osvěžuje dech
• obsahuje antibakteriální složku, která pomáhá v boji s bakteriemi a přispívá ke zdraví dásní
• pomáhá redukovat zubní plak
• pomáhá regulovat tvorbu zubního kamene

Efekt se dostavuje po 2 týdnech používání a přetrvává až 2 týdny po poslední aplikaci. Používá se 2-3x denně místo běžné zubní pasty. Není určena pro děti do 12 let!

Upozornění: uchovávejte mimo dosah a dohled dětí!

Složení*: Aqua, Sorbitol, Hydrated Silica, Glycerin, Potassium Nitrate, Cocamidopropyl Betaine, Aroma, Zinc Citrate, Xanthan Gum, Titanium Dioxide, Sodium Fluoride, Sodium Hydroxide, Sodium Saccharin, Sucralose, Limonene, Cinnamal, Eugenol.

*Složení je aktuální v době uvedení výrobku v našem obchodu a může se s časem mírně lišit, sledujte proto složení uvedené přímo na výrobku, které je směrodatné.

Výrobce:  GlaxoSmithKline Consumer Healthcare

Recenze

Žádný názor zákazník pro tuto chvíli.

Napsat recenzi

Sensodyne Multi Care Original Zahncreme

Zubní pasta na velmi citlivé zuby, pro každodenní péči posilující nejen dásně.